upravljanje@aktiva.si

Aktiva skupina

Varovanje

Čiščenje

Aktiva Srbija

iiPortal

UpravljanjeUpravljanje
  • O nas
  • Upravljanje sosesk
    • Upravniške storitve
    • Organizacijske in administrativne storitve
    • Tehnične storitve
    • Finančno – računovodske in knjigovodske storitve
    • Pravne storitve
  • Upravljanje poslovnih objektov
  • Vzdrževanje nepremičnin
    • Hišniške storitve
    • Tekoče vzdrževanje
    • Obnova objektov
    • Urejanje okolice
  • Kontakt
    • Obrazci
Phone brez 24

01 564 44 04

Išči
  • O nas
  • Upravljanje sosesk
    • Upravniške storitve
    • Organizacijske in administrativne storitve
    • Tehnične storitve
    • Finančno – računovodske in knjigovodske storitve
    • Pravne storitve
  • Upravljanje poslovnih objektov
  • Vzdrževanje nepremičnin
    • Hišniške storitve
    • Tekoče vzdrževanje
    • Obnova objektov
    • Urejanje okolice
  • Kontakt
    • Obrazci

Certifikat družini prijazno podjetje

admin2022-06-21T07:39:41+02:00
admin Brez komentarjev

Z vključitvijo v postopek pridobitve osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje, smo v skupini Aktiva stopili na pot prilagajanja delovnih pogojev zaposlenim z različnimi skrbstvenimi obveznostmi. Vsega ni mogoče narediti naenkrat, se pa s postopnim in vztrajnim delom vsak trud povrne.

Med ukrepi, ki so bili izbrani s strani zaposlenih, je tudi fleksibilni delovni čas, ki je prinesel nekoliko olajšanja zlasti zaposlenim, ki morajo svoj delovni čas usklajevati z delovnim časom vrtca ali šole. Poleg tega imajo starši predšolskih otrok od letošnjega leta možnost koristiti dodaten prost dan ob prvem vstopu otroka v vrtec; zaradi skrbstvenih obveznosti pa lahko zaposleni tudi zaprosijo za prilagoditev delovnih pogojev za določen čas.

Za pridobitev osnovnega certifikata Družini prijazno podjetje smo v letu 2019 pripravili plan implementacije za 11 ukrepov, ki jih moramo vpeljati do konca triletnega obdobja, torej do sredine leta 2022. Večino smo uvedli že v preteklih dveh letih, nekaj ukrepov pa smo zaradi lanskih izrednih razmer prestavili v letošnje leto.

Natrpani urniki, takšne in drugačne obveznosti, skrb za razvoj kariere – vse to pogosto negativno vpliva na kakovost družinskega življenja in s časom privede do neželenih posledic v družinah, kar pa ima vpliv tudi na učinkovitost na delovnem mestu. Slovenija spada med tiste države, kjer je vključenost žensk v delovni proces med najvišjimi, to pa hkrati pomeni, da je za usklajevanje vseh obveznosti, ki jih nalagata služba in družinsko življenje, potrebnih tudi veliko več energije, prilagajanja, usklajevanja in ne nazadnje iznajdljivosti.

Več raziskav je tako potrdilo, da uspešnost na delovnem mestu in družina nista nezdružljiva in se ne izključujeta. Ravno obratno, zadovoljne delavke in delavci so ključ do uspeha vsake organizacije.

To je prepoznalo tudi vodstvo skupine Aktiva in podprlo dejavnosti za pridobitev certifikata Družini prijazno podjetje. Kljub začetnim pomislekom, kako naj bomo družini prijazni, če pa je delovnik večine zaposlenih odvisen od zahtev in pričakovanj naročnikov, pri katerih izvajamo storitve, smo v sodelovanju z Ekvilib inštitutom naredili nabor ukrepov, s katerimi želimo sodelavcem omogočiti tako izpolnjevanje delovnih obveznosti kot tudi čim bolj neovirano sodelovanje pri družinskih izzivih. Pri izboru ukrepov so sodelovali zaposleni z vseh delovnih ravni in področij, različnih starostnih struktur in družinskih statusov, tako da se bo gotovo za vsakega sodelavca našel ukrep, ki ga bo lahko uporabil.

Članek je bil objavljen v brezplačnem internem glasilu družbe Aktiva skupina d.o.o., decembra 2021.

Deli objavo

Facebook Twitter LinkedIn Google + Email

Avtor

admin

Dodaj odgovor Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Najnovejši prispevki

  • Razkuževanje prostorov po potrjeni okužbi – enota specialnih čiščenj 15 junija, 2022
  • Strojno čiščenje garažnih prostorov 15 junija, 2022
  • Možnosti digitalizacije v nepremičninah 15 junija, 2022
  • Certifikat družini prijazno podjetje 25 aprila, 2022
  • Pridobitve nacionalne poklicne kvalifikacije (NPK) v zasebnem varovanju 25 aprila, 2022

Kategorije

  • Uncategorized (6)

Zaupajo nam

Storitev prilagodimo željam in zahtevam naročnikov

Aktiva skupina - varno, čisto in urejeno

POKLIČITE NAS

+386 1 564 44 04

KONTAKT
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Aktiva upravljanje d.o.o.

Letališka cesta 33
1000 Ljubljana
Matična številka: 1847210000
Davčna številka: SI 64487776

Koristne povezave

O nas
Upravljanje sosesk
Upravljanje poslovnih objektov
Vzdrževanje nepremičnin
Kontakt

-  Aktiva skupina
-  Aktiva čiščenje
-  Aktiva varovanje

Pravilnik o zasebnosti

Storitve

Upravniške storitve
Organizacijske in administrativne storitve
Tehnične storitve

Pravne storitve
Hišniške storitve
Tekoče vzdrževanje
Obnova objektov
Urejanje okolice

Delovni čas

Obračun
Ponedeljek, torek, petek: 8:00-10:00
Sreda, četrtek: 13:00-15:00

Upravniki 
Do 16:00 razen za nujne zadeve

Aktiva upravljanje 
8:00-16:00

Zaupajo nam

Storitev prilagodimo željam in zahtevam naročnikov

Aktiva skupina - varno, čisto in urejeno

KONTAKT
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Aktiva upravljanje d.o.o.

Letališka cesta 33
1000 Ljubljana
Matična številka: 1847210000
Davčna številka: SI 64487776

Koristne povezave

O nas
Upravljanje sosesk
Upravljanje poslovnih objektov
Vzdrževanje nepremičnin
Kontakt

-  Aktiva skupina
-  Aktiva čiščenje
-  Aktiva varovanje

Pravilnik o zasebnosti

Storitve

Upravniške storitve
Organizacijske in administrativne storitve
Tehnične storitve

Pravne storitve
Hišniške storitve
Tekoče vzdrževanje
Obnova objektov
Urejanje okolice

Delovni čas

Obračun
Ponedeljek, torek, petek: 8:00-10:00
Sreda, četrtek: 13:00-15:00

Upravniki 
Do 16:00 razen za nujne zadeve

Aktiva upravljanje 
8:00-16:00

Aktiva © 2022. All Rights Reserved.